close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[討論] 關於台苯公司
Feb 19th 2014, 19:59, by BrianCheng

作者BrianCheng (哪個月份沒有蛇和蜜蜂?)

看板Tech_Job

標題[討論] 關於台苯公司

時間Wed Feb 19 19:59:33 2014

各位大大好: 小弟是在科技業待1年半的社會小新人 由於種種因素,想要轉傳產(本人是念化工的) 有幾個小問題想請教... (1) 台苯公司的分享板上超少... 有沒有待過該公司的人可以跟我分享一下.. 不方便的話可以站內信或水球..謝謝!! (2) 在板上看到長春有一些負面的消息.. 老實說我之前還蠻想去大連的..因為我是高雄人(不過聽說新人會外派= =") 每個工作都有壓力..我只是想問..跟科技業比,長春會壓力很大嗎? 我受不了科技業每天工作到8-9點、假日要來驗機加班、常輪大夜 (3) 有沒有推薦的傳產外商? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.40.74.132

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hallarboye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()