close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
郁芳悼高凌風 遺憾沒見最後一面
Feb 20th 2014, 04:39

郁芳今早前往靈堂悼念高凌風,與熊海靈互相安慰擁抱,她難過得無法言語,哭著說:「我懷老三的時候,高大哥也罹病,我說想去見他,但他卻叫我先不要來,生完再來,可是生完後我還是來不及看他。高大哥是有情有義的人,有這位朋友是我的福氣。」

恬娃今早也難過哽咽:「高大哥是很好心的人,我剛剛跟他磕了3個響頭,也寫了封信給余天大哥,希望能在3月8日演唱會上獻唱《台灣女人》歌頌高大哥的3位前妻,她們都很了不起。

而據悉,高凌風家屬已計劃在高凌風生日前一天、2月27日完成他生前的遺願之一,捐贈百萬元的勘查車給板橋消防局。(蕭孜玹/台北報導)

郁芳今日來高凌風靈堂悼念前輩。趙世平攝

郁芳懷念高凌風說道:「高大哥是有情有義的人,有這位朋友是我的福氣。」趙世平攝

郁芳(左)與剛前來的熊海靈(右)在門口巧遇。趙世平攝

恬娃稍早也到了靈堂來致意。趙世平攝

更多「高凌風」新聞

更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hallarboye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()